Στην αίθουσα εργοθεραπείας χρησιμοποιείται ως «θεραπευτικό» μέσον κυρίως το παιχνίδι και έτσι η μάθηση είναι αποτελεσματική, καθώς η συμμετοχή του παιδιού στις δραστηριότητες γίνεται με ευχαρίστηση.
Η παρέμβαση και η θεραπεία ξεκινάει από τη βρεφική ηλικία, συνεχίζει στη νηπιακή, την παιδική και την εφηβεία,ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες κάθε παιδιού και σε συνεργασία με τους γονείς στοχεύει στην αυτονομία των παιδιών σε κάθε περιβάλλον που δραστηριοποιείται.
Η Παιδιατρική Εργοθεραπεία απευθύνεται σε παιδιά με : Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος, Νοητική Υστέρηση, Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ), Μαθησιακές δυσκολίες, Σύνδρομα, Ψυχοκινητική Καθυστέρηση, Δυσπροσαρμοστική Συμπεριφορά, Εγκεφαλική Παράλυση/Κινητικές Αναπηρίες.
α) Δραστηριότητες Καθημερινής Ζωής (π.χ σίτιση, ένδυση, ατομική υγιεινή και περιποίηση, χρήση τουαλέτας, ύπνος κ.ά)
β) Παραγωγικές Δραστηριότητες (π.χ σχολείο, εκπαίδευση, οργάνωση και τακτοποίηση προσωπικού χώρου κ.ά)
γ) Ψυχαγωγικές Δραστηριότητες (π.χ παιχνίδι, άθληση , hobbies, ελεύθερος χρόνος, κοινωνική συμμετοχή, συνεργές δραστηριότητες κ.α).
Για να εκτελεστούν τα παραπάνω χρειάζονται οι απαραίτητες δεξιότητες, οι οποίες είναι:
Η Αθηνά Μηλιόρδου είναι συνεργάτης του κέντρου μας και πραγματοποιεί ατομικές και ομαδικές συνεδρίες σε παιδιά και εφήβους. Η δημιουργικότητα, η ζωντάνια και η διάθεση για παιχνίδι είναι χαρακτηριστικά που τη διακατέχουν και αποτελούν βασικά εργαλεία στο έργο της με τα παιδιά.