Στόχος του συγκεκριμένου προγράμματος είναι να ενισχύσει τόσο τις κοινωνικές και συναισθηματικές δεξιότητες κάθε μαθητή όσο και τις γνωστικές και σχολικές του δεξιότητες. Στα πλαίσια αυτής της παρέμβασης δουλεύονται πολλοί τομείς όπως : οι επικοινωνιακές λειτουργίες, η συμπεριφορά, η οργάνωση και οριοθέτηση του μαθητή, οι δεξιότητες συνεργασίας, η συγκέντρωση και η προσοχή του, το γνωστικό και αντιληπτικό του δυναμικό, το παιχνίδι, η συναισθηματική του ανάπτυξη, η προσαρμογή του στο σχολικό περιβάλλον κ.α. Οι μέθοδοι παρέμβασης που εφαρμόζονται αφορούν κατά κύριο λόγο το παιχνίδι (λειτουργικό, συνεργατικό, συμβολικό, παιχνίδι ρόλων κ.α.), δομημένες και αδόμητες δραστηριότητες, κοινωνικές ιστορίες και την επικοινωνία με το εκάστοτε παιδί. Το Ψυχοπαιδαγωγικό πρόγραμμα απευθύνεται κυρίως σε παιδία με αναπτυξιακές διαταραχές, διαταραχή ελλειμματικής προσοχής- υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ), νοητική υστέρηση ή χαμηλό νοητικό δυναμικό, δυσκολίες ή διαταραχές συμπεριφοράς, δυσκολίες στην κοινωνικοποίηση ή στην ένταξη τους στο σχολικό περιβάλλον και άλλες σύνθετες συναισθηματικές και γνωστικές δυσκολίες.